Sunday 15 October 2017

Ready set go trading system


Grundare VD för utvecklare av Ready-Set-Go intervjuad av John F Gallwas, grundare av Striker Securities, Inc - augusti 2005. Strikerpresident John Gallwas sätter sig ned med Alan Pryor, huvudansvarig för och utvecklaren av deras mekaniska handelssystem, som Är en registrerad CTA NFA 312980, lokaliserad i Davis, Kalifornien. Mr Pryor är också en aktiv jordbruks miljöingenjör och presidenten för Ozone Process Consultants, Inc. John Gallwas. Hur arbetar en examen från University of California at Berkeley med en MS i industriell hygienteknik utveckla en andra karriär inom design och marknadsföring av handelssystem. Alan Pryor Även om jag har levererat handelssystem till kunder under relativt kort tid, går mitt intresse för teknisk analys och systemutveckling tillbaka 25 år till när jag var doktorand Och av misstag plockade upp en kopia av Joseph Granvilles bok om volymbalansen Den här händelsen ledde till en livstid av tekniska analysstudier på marknaden s, inte bara för att jag tyckte det var psykiskt utmanande, men också för att det inspirerade mig att försöka sätta ordningen på till synes kaotiska priser genom att utveckla lönsamma handelssystem. Som en lantbruksmiljöingenjör använde jag mina tekniska, matematiska och tekniska färdigheter för att studera marknader som utvecklats till utveckling av handelssystem för eget bruk bestämde jag 2001 att eftersom det fanns så mycket systemleverantörshype som erbjuder dyra lådor med snabba resultat på marknaden, skulle jag erbjuda handlare möjligheten att köpa mina system Jag tror att seriösa näringsidkare är intresserade av att köpa prisvärda, robusta och helt icke optimerade system. Vi behandlar våra potentiella köpare intelligent genom att erbjuda dem öppna White Box-system som har omfattande och fullständigt publicerade backtestresultat, vilket gör det möjligt för dem att fatta välinformerade beslut. John Gallwas Definiera Long Term, och vilka är de grundläggande egenskaperna hos långsiktiga handelssystem. Alan Pryor Av lo Ng term betyder jag både förlängd tidsperiod för handel och en viss sinnesstämning. Mina system har vanligtvis en genomsnittlig lönsam handelslängd på från 1 vecka till 6 månader och genomsnittlig förlorad handelsvaraktighet från 1 dag till 1 månad. Systemen följer de beprövade långsiktiga strategierna för att minska förlusterna och låta vinsten löpa. Det är dock svårare att följa detta åldersägda ordspråk än man tror, ​​eftersom det kräver att en näringsidkare har en tankegång som inte bara är disciplinerad men också konsekvent. Till exempel, Den normala reaktionen som de flesta handlare har om de blir plötsliga, stora prisrörelser till deras fördel är att ta vinsten och springa. En sann långsiktig näringsidkare skulle se samma prisflytta, men utöva disciplinen för att vänta på att systemet ska signalera att Prisutvecklingen har vänt om innan likvidationen av positionen För att bli framgångsrik måste en långsiktig näringsidkare se till att de har den rätta ståndpunkten att följa ett långsiktigt handelssystem. John Gallwas Varför använder era system vi Ekly data för analys snarare än dagligen som många andra system. Alan Pryor När jag utvecklade grundteorin bakom mitt handelssystem insåg jag snart att den dagliga marknadsaktionen producerade för mycket statistiskt buller, så jag bytte till veckodata. Förbättringen i prestanda Var dramatisk när det gällde ökad vinst, minskad avdrag och ett minskat antal affärer. Anledningen till att resultaten för mina system förbättrades, med hjälp av veckovisa data, var i huvudsak att veckodata är mjukare och lättare för mina långsiktiga handelssystem att analysera Detta är inte en anomali, faktiskt uppstår denna skillnad i data mycket ofta och dessa skillnader utnyttjas lätt av lämpliga tekniska analyser som finns i våra system. John Gallwas Vilket av dina system fungerar bäst i en portfölj för våra läsare intresserade av en Diversifierade systemprogram. Alan Pryor För antingen nya eller erfarna handlare rekommenderar jag generellt att de börjar med mitt färdiga system, eftersom det är mycket robust, Adaptiv och exceptionellt bra för att minimera drawdowns Futures Truth har nyligen inkluderat Ready-Set-Go i deras senaste utgåva av sina tio mest konsekventa Performing Systems. John Gallwas Dina system är alla White Box-system Kan du förklara vad detta betyder och konsekvenserna för handlare. Alan Pryor Ett White Box-system är ett i vilket alla handelsregler och information som är nödvändiga för att ordentligt handla systemet är fullständigt och fullständigt avslöjat för systemköparen. Ingenting hålls kvar, vilket innebär att det inte finns någon tvetydighet eller behov av tolkning i de signaler som genereras En White Box-system skiljer sig fundamentellt från ett Black Box-system där handel detaljer inte avslöjas och i vilket ett datorprogram genererar köp och sälja signaler baserat på regler som är okända för näringsidkaren. Även om jag verkligen möter en större risken för pirattillverkning när systemen är fullständigt avslöjade anser jag att det är extremt viktigt att varje näringsidkare som köper ett system har möjlighet att s tudy och fullt ut förstår systemreglerna Jag tror att om näringsidkaren har en god förståelse för hur ett handelssystem fungerar, kommer det att hjälpa den näringsidkare att ha mental disciplin och förtroende att väva de oundvikliga grovdragningsperioder som är oundvikliga i något handelssystem. John Gallwas Handlar du personligen dina system och hur hanterar du ditt konto. Alan Pryor Ja, jag handlar alla mina system, men jag försöker inte att driva mina system längre. Jag önskar att jag var lika bra att handla ett system, men För att säga sanningen Jag har inte gjort alla klassiska misstag som plågar de flesta handlare som inte har mentala disciplin att följa sitt system Så slutar jag slutligen driften av mina system över till en systemassistentmäklare för att göra handeln För mig, vilket var ett av de smartaste handelsbeslut som jag någonsin har gjort. Inteed, det bästa rådet jag kan ge till systemköpare är att på allvar överväga att ha en systemassistentmäklare handla ditt system för dig Mänsklig svaghet vad gäller skiva Ipline, konsistens, penninghantering och fel är den stora undergången av handlare. Genom att använda en systemassistentmäklare avlägsnas näringsidkaren från att driva systemet samtidigt som kontrollen behålls. Medan jag inser att de flesta handlare är en starkt oberoende och vill göra det - Jag min rekommendation att outsourca systemoperationen är baserad på första handserfarenhet och erfarenhet från många av våra kunder. John Gallwas Finns det något i What's New-avdelningen som du vill dela med våra läsare just nu. Alan Pryor Jag letar alltid efter sätt att förbättra mina system på både ortodoxa och oortodoxa sätt. Till exempel gör jag för närvarande grundforskning på den veckovisa CFTC: s Commitment of Traders Report, som sammanfattar de öppna positionerna hos hedgers och traders, för att avgöra om det finns En indikator i de data som kan användas som ett inloggningsfilter eller för att ändra exitstrategier. Man vet aldrig var nästa goda handelside kommer att komma ifrån, men en sak är säkerligen un Mindre en utvecklare ser ständigt ut, kommer han aldrig hitta dem. För mer information om handel med Alan Pryors system på Striker, vänligen kontakta Dan Neenan. Ansvarsfraskrivelse De faktiska handelsresultaten för Dean Hoffmans personliga konto illustrerar de fyra systemen Synergy, Fusion, Checkmate , Och Interplay Posten startade med Synergy trading en 15 portfölj av mycket likvida råvarukontrakt som riskerar 2 per handel eller minst 1 kontrakt. Senare tillsattes Checkmate och sedan början av 2004 började Hoffman handla Fusion Slutligen i slutet av 2004 Interplay läggs till Risken per handelsbelopp justerades när system var tillagda Informationen och länkarna på denna webbplats är av informativa skäl och inte tolkas som ett erbjudande att sälja eller en uppmaning eller ett erbjudande om att köpa varorna eller värdepapper som heter The Faktisk information på denna webbplats har erhållits från källor som tros vara pålitliga, men är inte nödvändigtvis allomfattande och garanteras inte noggrannheten och ska inte tolkas som en representation av Striker Securities, Inc Striker eller dess dotterbolag. Risken för handel kan vara väsentlig och varje investerare och eller näringsidkare måste överväga om det här är en lämplig investering. Tidigare resultat, oavsett om det är verkligt eller indikerat med simulerade Historiska strategier är inte en indikation på framtida resultat Striker är medlem i National Association of Securities Dealers NASD, Securities Investor Protection Corporation SIPC och National Futures Association NFA Läs noggrant Striker Disclosure Statement för ytterligare information. Striker Registered Securities Exchange Kommission SEC Commodity Futures Trading Commission CFTC Striker Medlemskap National Association of Securities Dealers NASD Securities Investors Protection Corporation SIPC National Futures Association NFA Förvaltas Fondförening MFA. Successful Long Term Trading Systems. Alan Pryor är utvecklare av Ready-Set-Go Trading System , som har varit indep Alan s system är mycket attraktiva eftersom de inte är optimerade, aldrig har reviderats, är identiska för alla terminer eller index, och Bara handla en gång i veckan kan du göra allt på helgen. Hans system erbjuds som hanterade program via de stora företagen, som är Striker and Attain, eller individer kan få systemet och handla det själva. Eller vi kan lära oss om dem till hjälpa oss att designa våra egna system, som ett antal av oss arbetar på. Detta tal kommer att vara på de allmänna principerna för att utforma system för långsiktig trend efter, definitivt inte begränsad till något speciellt system, och kommer att använda Ready-Set-Go som ett exempel. Alan s system är helt mekaniska och reglerna är helt uppenbara när han säljer dem. Men även utan att vi köpte dem, har Alan vänligt kommit överens om att beskriva reglerna i detta samtal, till en generös detaljnivå och svara på frågan s på alla aspekter av dem Han kommer att visa på ett annoterat diagram en typisk uppsättning av affärer som gjorts av systemet och vi kommer att lämna ut kopior av den den här gången så att alla faktiskt kan läsa det för en förändring så det kommer att finnas en bra grund här för folk som vill gå av och utveckla sina egna system. Alan Pryor ger inte offentliga webinärer du inte hittar något men vi har fått honom att prata med oss ​​för det här mötet tack Arthur S på distans från Kalifornien. Vi kommer att prata med hans prat och planerar en omfattande dialog med våra medlemmar i mötesrummet med hjälp av tvåvägs ljud och en bärbar mikrofon Alan har bett oss att delta i frågor under hela sitt samtal och vi ska göra det. Vi vill se till att den här tiden som alla följer , så vi kommer att ställa några grundläggande frågor som det som är ett handelssystem att börja ut. Det är i princip en uppsättning regler för köp och försäljning. Alan handlar en uppsättning terminer men dessa idéer är relevanta för aktier och forex också. Klara färdiga gå har haft en genomsnittlig avkastning på mellan 25 och 50 per år i genomsnitt beroende på användningen av hävstångseffekt. Det mest intressanta är att det har haft mycket låga drawdowns också, en uppgift som är mycket svårt att uppnå i ett långsiktigt system. Vi kommer definitivt fråga Alan hur Han har åstadkommit att. Alan s tillvägagångssätt är att använda veckodata - med endast höga, låga och stängda av hela veckans prisaktivitet för varje vara för att generera nästa veckans sändningssignaler i helgen. Han använder exakt samma parametrar för varje enskild vara och har inte ändrat systemet eller parametrarna sedan det släpptes för decennier sedan. En stor del av Alan s-talet kommer att generaliseras och tillämpas för att utveckla något handelssystem. Men tittar på Ready-Set-Go för att ha Ett konkret exempel är att det är ett långsiktigt breakout-system som identifierar och avviker från signifikant misslyckande svängpivotpunkter för ingångssignaler. Det har ett slutstopp baserat på en volatilitetsfiltrerad kanal, en procentuell vinsthållande stopp och en pengar ledningsstopp. De signifikanta vridpunkterna för ingångspunkterna och kanalstorleken och volatilitetsfiltret för utgången är alla adaptiva och förändringar baserade på styrkan hos den underliggande trenden. Ready-Set-Go-positionslängderna sträcker sig från en vecka eller två om du snabbt stoppas I upp till 6 månader eller ett år i några fall Det genomsnittliga 3-4 hektar per år per varuhandel per vecka och är bara på marknaden 50-60 år. Detta tal kommer att vara mycket tillgängligt för personer med alla nivåer erfarenhet Vi kommer sluta förklara vad som menas med termer som pivotpunkter, kanalstorlek och volatilitetsfilter. För en intervju av Futures Truth Magazine, se längst ner på den sidan. Efter Alans tal och frågor och svar kommer vi att få reaktioner och kommentarer från några av våra egna medlemmar som också har utvecklat handelssystem Detta är vanligtvis en av de bästa delarna av våra möten. Våra möten är fria och öppna för alla De som inte vill delta i gruppen kan delta utan RSVP ing om de önskar Vi har det kombinerade rumsutrymmet med gott om utrymme, så var god och skicka vidare och bjuda in andra. Efter mötet avslutar organiserar Dave W en informell samling vid närliggande Players Retreat på Oberlin 105 Oberlin Rd Raleigh maskerad klockan 21.00. Vi pratar om Trading Systems eller bara umgås, över ett mellanmål eller en drink om du vill. Här är anvisningar och en karta från Google Klicka för vägbeskrivning och en karta. Ta en titt på dem och ring dem på maskerad om du har problem med att komma till Restaurang Du måste komma in från Oberlin Rd cirkel för att få tillgång Du kan parkera över Oberlin, i märket Markerat Reserverat eller på studentparkeringen bakom restaurangen Players Retreat är öppen sent och är populär bland andra grupper så vi är Ger det ett försök Det ser ut som om vi kommer att kunna få speciella sittplatser där vi enkelt kan prata. Det finns definitivt några saker att diskutera - kan vi få lite samarbete för att utveckla några handelssystemssystem snart. Ready Set Go Marketing System. How att Janetize Your Business för Profit. Step for Step hjälper till att bygga ditt företag med hjälp av Internet. In det nya RSGM-systemet kommer du att upptäcka hur man ska. Skapa en autosvarkampanj för din verksamhet. Skapa en Subscriber Optin Form . Skapa en fängslande Lead Capture Page. Advertisera din Lead Capture Page för att locka abonnenter, bygga din lista och marknadsföra dina affärer effektivt med dina nya abonnenter. Skapa en marknadsföringstratt och tjäna flera flöden av inkomst. Använd din blogg för att tjäna pengar. Fyll ut Formuläret att vara en av de första som ser det här nya systemet när det är klart. Kontakta oss och vi hjälper dig gärna. Njut av Janet Don Legere. Kontaktlistan Builder Skype janetlegere eller. Din lista är ALLT, behandla det som GOLD. Contact List Builder är ditt första stopp för att lära dig grunderna i att bygga din lista. Han Janet ville bara låta dig veta att jag är väldigt intresserad av att ta med dig och Don för att få det igång. Jag kommer dock att ha en knä Ersättning inom kort och kommer att vara på sjukhuset under ett par dagar Så snart jag kommer hem har jag inget annat än tid på mina händer så jag kommer att kontakta dig då måste jag varna dig att jag verkligen är en nybörjare på detta men jag är mycket fokuserad på att göra extra inkomst för mig och min familj Tack för ditt tålamod. Så snart du är redo kommer vi att få dig igång här ok, bara låt mig veta när det är. Hämta med mig på Skype, det är Bästa sättet att ansluta Min Skype är janetlegere. Grattis med operationen.

No comments:

Post a Comment