Monday 18 December 2017

T101 forex system


T101 Basket Trading System. This är ett Forex-system som publicerades av näringsidkare 101 juli. Alla jag gäst känner till om detta stora system som kan göra minst 1000 pips per vecka, min första kunskap om detta system är från Forex fabriken från den här bloggen jag vill dela om detta system. VARNING Denna metod kan låta enkelt men det här är inte för NEWBIES Att använda detta system utan grundläggande handelskunnighet kommer definitivt att blåsa ditt konto. Du måste ha minst en 1 års handelserfarenhet för att förstå teorin om denna metod. Det finns andra system som är lämpligt för nybörjare Detta är inte de ONE Stop-posta frågorna i tråden jag svarar inte på dem. Jag har spelat den här metoden i ca 3 månader nu och returen är ganska bra. Det här är en mycket enkel metod och det är helt baserad på prisåtgärd, indikatorfri handel och det görs manuellt. Först måste du öppna ett demokonto och se till att den mäklare du väljer har ff-paren måste ha i sin plattform. 1 GBPUSD 2 EURGBP 3 GBPCHF 4 C HFJPY 5 AUDJPY 6 EURJPY 7 USDCHF.8 CADJPY 9 AUDUSD 10 USDJPY 11 EURUSD 12 EURCHF 13 GBPJPY 14 USDCAD. The topp sju par är inställda 1 och botten är inställd 2 Dessa par kommer att säkra varandra Fräscha starta denna metod i början i veckan så får du en bra titt på paren som veckorna går på. Ställ 1 handla dem KORT och sätt 2 handla dem LONG No SL och no TP Så mycket som möjligt kör ett manus för att upprätthålla rätt timing i öppningen dem Klicka två gånger vinstkolumnen på din terminal så att de positiva vinstparen håller sig överst och negativen ligger längst ner eller vice versa Ursprungligen är ordningen för dessa par en röra, låt den springa för en dag eller två och du kommer att märka paren kommer att börja göra en ordentlig order Alla köperna kommer att ligga i botten och alla säljer kommer att uppta toppen eller vice versa Det är som att sätta på vila det smutsiga flaskvattnet och det kommer att börja sätta sig ner efter en viss period och all smuts till botten och det tydligare vattnet över en dag eller två, alla köper om negativa kommer att ligga under och sälja om positiva kommer att vara överst. Nu är indikationen att du ska titta på, helst de 7 nedgångarna ska vara upptagna av negativen, första paret i det negativa som passerar gränsen för positiva och negativa är de par vi är bekymrade om ett av det negativa hoppet till spåret 8 räknas från botten finns också ett motsvarande positivt som kommer att hoppa till spåret 7 Detta är signalen Vi kommer att handla de två par som hoppar utanför gränsen. Du borde ha ett annat konto där du kommer att göra verklig handel Du kommer att handla de två paren som hoppar ut Om paret som hoppar upp är Långt handlar du de två avbrutna paren LONG eller vice versa Jag också handla de kommande två paren som hoppar över gränsen Jag begränsar mig till att bara 4 par handlas på en gång. Vinsten är upp till dig, vad jag gör är när paret i handeln återvänder 2 slitsar så stänger jag det. Kom ihåg inte vidrör ditt demokonto som denna wi ll fungera som din indikator och hålla den igång hela tiden och bara kolla in den en gång i taget för något par i paret och handla dem sedan. Lättaste anteckningar De ovanstående paren du ser är för de ursprungliga parningarna Användningen av denna parning avbröts och ersattes av Universalparingarna där alla framtida indikatorer var gjorda för att passa Nedan finns Universal Pairings. Parpar 1 AUDUSD 2 NZDJPY 3 GBPCHF 4 EURUSD 5 EURCHF 6 CHFJPY 7 USDJPY. Buypar 1 USDCHF 2 EURGBP 3 NZDUSD 4 GBPUSD 5 EURJPY 6 AUDJPY 7 GBPJPY. Jag hoppas jag förklarar det bra bra handel. Och här är hans handelssystem heter Simple Trading Method Basket Trading Strategy. Systemet är baserat på prisåtgärder, indikatorfri handel och det görs manuellt. Min roll här är bara en person. system för dig i hopp om att du kan använda det här systemet som referens för att utveckla ditt eget handelssystem. Detta system är baserat på fluktuationer av priser, använd inte prognosen, systemet görs manuellt, med andra ord att ha till transaktioner snarare än att använda automatiserade program för att uppnå bra prestanda Rolle I happylife här introducerar bara detta system till dig för att hjälpa dig att hänvisa till att bygga ett eget system. Men nu ska vi prata om Basket Trading System. Jag Pipscorer hur man Använd denna transaktion är 3 månader, efter den insamlade data med 2 år för att observera förändringar av progressiv och börja tillämpa på de faktiska transaktionerna, är resultatet också ganska bra. Detta system är ganska enkelt och bygger helt och hållet på förändringar i pris - prisåtgärder, som inte använder prognosverktyg och manuella transaktioner som är från handel istället för automatisk handel. Du måste först öppna ett konto, försök att förutsäga konto - Kontoindikator - IA och se till att din mäklare måste ha Finansiering av följande. De flesta mäklare har följande par 1 GBPUSD 8 CADJPY 2 EURGBP 9 AUDUSD 3 GBPCHF 10 USDJPY 4 CHFJPY 11 EURUSD 5 AUDJPY 12 EURCHF 6 EURJPY 13 GBPJPY 7 USDCHF 14 USDCAD. Om du använder IBFX-plattformen nedan är din pai rs till Hedge 1 GBPUSD 8 EURUSD 2 EURGBP 9 USDJPY 3 GBPJPY 10 AUDUSD 4 USDCHF 11 NZDJPY 5 NZDUSD 12 GBPCHF 6 AUDJPY 13 CHFJPY 7 EURJPY 14 EURCHF.7 par första grupp 1 7 par efter en grupp 2 Paret variabler när detta kommer att säkra varandra med undantag för ömsesidig ersättning, eftersom det kommer att förändras tillsammans. Grupp 1 kommer att säljas, och då kommer grupp 2 att LONG-buy. Inget uppsatt mål eller stoploss. I botten av manuset som du kan använda för att lägga order på samma tid för att köpa 14 par av samma pengar på 1 för att se till att radikal öppnas samtidigt. Sedan klickar du på kolumnen i orderens vinst, för att omorganisera paren, då kommer matparet att vara högst upp och hålen kommer att para ihop, eller vice versa Först arrangerade paret ganska invecklat men efter 1-2 dagar kommer paret att ordna rätt ordning av det. Paret kommer att vara långt i bottenänden, den korta kommer att para i ovan, eller vice versa Processen att vänta på detta väntar bara på att skina d eposition av lera under det. När paret var på plats, med andra ord, det måste verkligen skilja de två grupperna separat, så kan du se bilderna för att veta mer. Om ett par är överskridit gränsen mellan de två paren, vilket är progressiv, vi behöver uppmärksamhet Här är 2 sätt att handla 1 Handla ett par av gränsen mellan två grupper 2 Handla alla 14 par Köp eller sälj samma 14 par. Vi borde ha ett konto för en annan person för att utföra den faktiska transaktionen Om progressiv lång överskridande gränsen , kan du lägga beställningar för att köpa 2-finansieringen utöver gränserna 1 par för omkopplaren medan paret 1 nedan måste flyttas Ställa in målet beror på dig, för mig använder jag EA-vinstskydd för att genomföra övervakning av ordertransaktioner. Kom ihåg att du inte rör demo-kontot eftersom det här kontot kommer att behållas som ett verktyg för ditt fall. Låt det här kontot springa och kontrollera att paret har övervunnit pengar från gränsen. Du kan utföra transaktioner. Sedan kan du se USDCAD par överskridande gränsen, jag gjorde transaktionen och tjäna lite PIP från det Samtidigt paret GBPUSD också skjutas ner och köpas transaktioner. Vill mycket om hur transaktionen vi kommer att upptäcka mer Jag hoppas att jag förklarade hur transaktionen är rättvis klart Önskar lycka till Trader101.Not 1 är den här metoden manuell Återigen manuell indikator är bra 2 Jag försöker att undvika att EA tillverkas av detta system, indikatorer välkomna 3 För dem som kommer att dra nytta av denna metod är min enda begäran att ge till kredit där krediten beror på detta ges osjälviskt gratis Pipscorer Trader10.Basket Trading System T101 system. Tack för att dela ditt system här. Hier PipScorer 101. Först av allt måste jag säga att det är väldigt snällt att dela ditt bra system här med alla oss. Jag har tillbringat de senaste två dagarna att läsa igenom de 140 sidorna av inlägg i det andra forumet och några andra relaterade trådar. Du var extermely hjälpsam och stödjande, men jag måste säga till slutet saker kom precis ur handen Jag har varit en tyst läsare hela tiden och har sett många situationer så. Jag hoppas att medlemmar här kommer att tillbringa en gång för att kolla på tråden i det andra forumet, eftersom det kommer att svara på många frågor som någon kan fråga, och förhoppningsvis, historiken gör det inte att upprepa sig här och driva dig bort. Efter den långa behandlingen har jag gjort lite forskning, och jag skulle vilja dela den här eller kanske vara mer ber om åsikt för alla de stora människorna som Jag har tyst lärt mig från maj det kommer att bli en liten sidospår från ditt ursprungliga system, men det är bara en observation för nu Förhoppningsvis kommer det att leda till någonting. Här är vad jag har hittat och gjort, jag försökte använda EURJPY som ett ledande par för att bestämma orderingången för alla andra EURJPY och 13 andra. För att bestämma styrkan på EUR mot JPY försökte jag skapa en balanseringskorg med par som visas nedan. Jag hoppas att jag fick det rätt, Om inte, snälla ge mig en hand på att sortera ut det. Hur det är konstruerat, om JPY får styrka, säljargruppen ska hämta några bra pips och ge oss en indikation, och motsatsen är sant, om EUR plockar fart, pips kommer att flyta till KÖP-gruppen. Se nästa post för observation om de föreslagna paren. Kalkylbladet är bifogat. Mönstret är detsamma på dagliga diagram och veckovisa diagram. Se även denna korrelationsvärmekarta från Oanda. Curiously Julius När du får vinst över 2 år märkte du en annan signal för att göra vinst som korrelation ovan eller bara samma regel på tendem som du skickar på första sidan. Två metoder i fas ett. Så långt som jag fick det, och snälla berätta om jag fick fel, har den här metoden 3 faser, den sista som vi fortfarande inte vet om - minst jag Den huvudsakliga handelsmetoden i fas 1 är att handla alla 14 paren i samma riktning optimering kan göras på diskretionär basis med två par bland de 14 som ska handlas motsatt, se IA för att upptäcka dem mavericks, och hoppparparmetoden är i grunden för yo du ska använda när du blir uttråkad väntar på 14 par handel setup att äga rum Julius beskrev det som en scalping metod i början av marknaden Fas 2 handlar om korrelation och par JPY par, USD par och Mellan par och ska användas i varierande marknader, så 4051 fx tror jag att du har ditt svar här. Slade gjorde ett första tillvägagångssätt när det gällde domineringen av EUR JPY, även om Julius uppgav att de riktiga ledande krafterna var USD och JPY. Han tänkte på systemet, jag antar att vi måste godkänna det lite här, men vi Leialex, varför tar du USDCAD i diagrammen? Det är inte längre i våra universella par - kan du vara så snäll att hålla universella saker universella, tack bara för våra överblåsta sinnen skulle jag inte har nämnt det om det inte skulle ha tagit så stor roll i dina korrelationskartas blå fält. Förresten, för dem som kanske undrar hur det här sättet har konstruerats, sa Julius att vi också kunde handla med bara 10 par även om det skulle vara mindre rewardin g effektiv. Med detta, den ursprungliga inställningen och den universella, det ser ut att du har allt du behöver för att räkna ut det jag vann t försök, men det kan vara trevligt att se hur man konstruerar detta, bara om de faktiska universella paren skulle inte balansera i framtiden. Julius och ram glad att vara hjälpsam. Först och främst måste jag säga att det är väldigt snällt att dela ditt stora system här med oss ​​alla. Jag har tillbringat de senaste två dagarna att läsa igenom de 140 sidorna av inlägg i det andra forumet och några andra relaterade trådar. Du var extermely hjälpsam och stödjande, men jag måste säga i slutet, sakerna har blivit otroligt, jag har varit en tyst läsare hela tiden och har sett många situationer så. Jag hoppas att medlemmar här kommer att tillbringa en gång för att kolla på tråden i det andra forumet, eftersom det kommer att svara på många frågor som någon kan fråga, och förhoppningsvis återger historien inte sig själv och kör dig bort. Efter det lång läsning, jag gjorde lite forskning och jag skulle vilja dela den här eller kanske vara mer att be om yttrande till alla de stora människor som jag tyst har lärt mig, var det kommer att bli en liten sidospår från ditt ursprungliga system , men det är bara en observation för nu Förhoppningsvis kommer det att leda till någonting. Här är vad jag har funnit och gjort, försökte jag använda EURJPY som ledande par för att bestämma orderingången för alla andra EURJPY och 13 others. In för att bestämma styrkan på EUR vs JPY försökte jag skapa en balanseringskorg med par som visat nedan Jag hoppas att jag har det rätt, om inte, snälla ge mig en hand på att sortera ut det. Hur det är konstruerat, om JPY stärks, bör SELL-gruppen hämta några bra pips och ge oss en indikation, och motsatsen är sant, om EUR hämtar fart, kommer pips att flyta till KÖP-gruppen. Se nästa post för observation om de föreslagna paren. Kalkylbladet är bifogat. Jag uppskattar verkligen ditt inlägg, men lite komplicerat men jag tror jag lyckas förstå för att förstå punkten across. a På korrelationsproblemet om vad som verkligen representerar korgen som jag har svarat på den här frågan som redan upptagits av läsare i det andra forumet. Det här är också svaret på den läsaren. b Leialex måste du ta notera att korrelation inte är hjärtat av t han system är det inte händelse han grundar sig på denna handelsfenomen Jag valde det mesta antalet par som en mäklare har i sin plattform och ser till att denna 14 är häcken inte perfekt och handlar den första uppsättningen köp och den andra uppsättningen säljer Därför är de ofullkomliga något på grund av att volymen inte involverar. En resulterande vinst kommer givetvis att genereras och orsakar en pendulseffekt av svängning fram och tillbaka. Denna rörelse övervakas nu och betraktas som parternas förspänning och allt börjar därifrån. Det finns inget som nämns av korrelation överhuvudtaget Jag beundrar dig att sätta alla dessa diagram och vad men men det är inte vad det här handlar om. Kanske kan ytterligare läsning hjälpa till, här är länkarna. Och jag tror att det fortfarande finns mycket mer tråd och forum och hemsida som diskuterade denna metod som kanske jag Jag är inte medveten om detta. Detta ger dig en bättre förståelse och kunskap om metoden. Om all denna förklaring fortfarande stämmer kan du alltid PM eller E-posta mig Om jag har ord starkt använder jag ursäkta i förväg.4051fx Pipscorer Curiously Julius När du får vinst över 2 år märkte du en annan signal för att göra vinst som korrelation ovan eller bara samma regel på tendem som du skickar på första sidan. Hej igen 4051. Jag uppskattar verkligen din nyfikenhet I den här metoden är du väl på rätt väg, eftersom många redan njuter av 1000 pips som de gav ut och fortsätter att följa alla trådar och forum som avskott av denna metod. Vi måste förstå att det finns något samband här, jag fortsätt att höra det, hoppparpar tekniken var baserad på parbeteende inte korrelation Ja det finns många sätt att tjäna på denna metod.1 Hoppparparteknikerna - Tandem Trading Method.2 De 14 par raka handeln --- Basket Trading Metod.3 Grupper av USD, JPY se IA för att upptäcka dessa mavericks, och hoppparparmetoden är i grunden för dig att använda när du blir uttråkad och väntar på att 14 parhandelstillverkningen ska ske. Julius beskrev det som en scalpingmetod i början av marknaden Fas 2 handlar om korrelation och par JPY-par, USD-par och Mellanpar och används i varierande marknader, så 4051fx Jag tror att du har ditt svar här. Slade gjorde ett första tillvägagångssätt när det gällde domineringen av EUR JPY , även om Julius uppgav att de riktiga ledande krafterna var USD och JPY. Han tänkte på systemet, jag antar att vi måste ge honom lite till det här, men vi Leialex varför tar du USDCAD i diagrammen? Det är inte längre i våra universella par Kan du vara så snäll att hålla universella saker universella, snälla Bara för våra överblåsta sinnen, skulle jag inte ha nämnt det om det inte skulle ha tagit så stor roll i din korrelationskarta. sätt för dem som kanske undrar hur den här uppsättningen har konstruerats sa Julius att vi också kunde handla med bara 10 par men det skulle vara mindre givande effektivt. Med detta, den ursprungliga inställningen och den universella, ser det ut som att du har allt du måste räkna ut det jag vann t försök, men det kan vara trevligt att se hur man konstruerar detta, bara om de faktiska universella paren inte skulle balansera i framtiden. Julius och ram glad att vara hjälpsam. Jag tror att detta inlägg svaras redan av de senaste 2 inläggen. Jag studerade din metod och provade den i demo Jag hade 2 winnining-affärer men några frågor rangerade i mitt sinne. uppsättning efter några timmar av börjar indikatorn 7 sälja affärer t ens oroa sig för omkastning vid det ögonblicket Även om de fortsätter att byta plats med GJ vet jag min handel kommer att bli en vinnare. Du kanske inte gillar mitt svar här men jag kommer säga det anyways. In my situation now som den som startade det här systemet och introducerade det gratis till dig och handlade framgångsrikt tror jag att jag inte behöver göra sammanfattning för mig själv för alla bilagor och filer som bifogas alla trådar som har producerats av andra människor. Jag tror att du läsaren ska vara mer deligent till spenderad tid om du gillar systemet Om inte, det kommer inte skadas för dig att bara ignorera det här systemet och hitta något system där du inte behöver höja ett finger eller läsa något.

No comments:

Post a Comment