Monday 4 December 2017

Trading golv system


Futures trading kurser och system erbjuds till försäljning till priser från några hundra dollar till flera tusen dollar Många av dessa handelsmetoder är inte nya eller ursprungliga. De är ofta baserade på information som finns i handelsböcker eller artiklar skrivna årtionden sedan I vissa fall är gamla handelsmetoder ompaketerade i nya böcker eller tillverkade i mjukvara och sålda till höga priser. De ursprungliga källorna till dessa metoder är ibland dunkla och okända för allmänheten. Om du vet var du ska leta är dock några av dessa prissatta terminshandel System kan spåras tillbaka till sin ursprungliga källa - till ett mycket lägre pris. Och det finns några handelsmetoder, av ny design, som endast är kända för några Chicago-handlare, de få som faktiskt lever av handel - snarare än från hökande böcker , programvara och seminarier. Jag är en ex-floor näringsidkare och mäklare som bor i Chicago Grunden för detta system blev berättat för mig för flera år sedan av en veteran floor trader på Mid-America utbyte i Chicago Han hade två terminskonton en för sin daghandel och en annan för positionshandel, med hjälp av denna metod nästan uteslutande. Han var miljonär och handlade stora positioner men han började sin karriär med ett litet konto. Han gjorde miljoner från marknaden, Han använde sina metoder i flera år. Han var en modern av Richard Dennis. Han nämnde inte vem som skapade systemet. Systemet var ursprungligen skapat för positionshandel. Jag utvecklade några variationer som fungerar för dagens börsindexindexterminer. Variationer i detta handelssystem är kända för att en handfull människor i Chicago-handelssamhället har jag fått höra om en individ som kostar 1000 för instruktion, med hjälp av en av variationerna. Floor Trader Method. En historia från Trading BattleFIELD. Jag är en futures näringsidkare som bor i Chicago I ve jobbat i branschen i många år, som utbytesansvarig, orderdesklubb, serie 3-mäklare, och slutligen som en självständig golvhandlare på CBOT MidAm-divisionen lärde jag mig mycket från veteranhandlarna vid MidAm men vinstpotentialen för golvhandel var begränsad på grund av knapphet i externa order vid den utbytet Så jag tog de färdigheter jag hade hämtat från golvet och tillämpade dem på golvhandeln jag visste att jag var tvungen att utveckla mitt eget system för dagshandel, eftersom de populära metoderna då inte heller fungerade, producerade mager vinst eller hade en låg vinstprocent Jag visste att den gamla trenden efterföljande och brytningsmetoder var olämpliga Vissa handlare, i intervjuer eller artiklar, skulle säga saker som att vårt system bara producerar en 40-win-procent, men de vinnande affärer mer än gör upp för förlorarna. För mig var den typen av handel absurd. Jag och de flesta vanliga människor skulle inte vilja uthärda 60 förlustprocent En myntkast är 50 Några av de system eller handelskurser som fortfarande säljs idag grundar sig på dessa föråldrade principer. Jag blev en serie 3-mäklare på en lokal FCM. Min plan var att ge kunderna råd om framtidshandel medan jag handlade med mitt eget konto Företagets ägare var ovanligt snävda om kostnaderna För att minska kostnaderna måste mäklare dela citatterminaler i grupper om 2-3. Detta specifika företag sänkte kostnaderna på andra sätt, inklusive kvaliteten på golvtjänsten, vilket skulle orsaka stora problem senare men jag studerade diagram och system, gjorde observationer och handlade. Jag sökte efter ett sätt att tillämpa golvhandlarens scalping-teknik på golvhandel. Det första året var tufft, ekonomiskt men jag gjorde ett genombrott i det andra året som ledde till den första lönsamma månadsdagen som jag någonsin hade lagt upp då var den andra månaden lönsam och så vidare gick jag från att handla NYFE till SP vid den tiden var SP fortfarande 500 per indexpunkt Vinnaren - förlust av denna metod var omkring 9 till 1 En vecka gjorde jag elva vinnande affärer i en row. Kundeaffären tog också upp för mig själv och alla på kontoret. Kornmarknaderna från 1996 tog av och många provisioner och nya konton kom i Vi handlade kunderna hela veckan och partied varje helg Några av oss flög till Las Vegas, Karibien eller Mexiko för tre dagars resor, men försökte vara tillbaka med minst tisdag - det var mycket pengar att göra Så jag var dag för handel med SP och vinnande, och mitt konto växte trots att jag hade samlat in pengar, samlade jag också större och större provisionskontroller. Jag ökade min handelsstorlek och använde till och med mina metoder till dagens handel. Kaffe terminer, vilket var en rädsla för marknaden vid tiden. Den sommaren gjorde jag en resa till New York City, för att besöka vänner och att leva upp på Manhattan, det hade jag givetvis råd med nu. Jag återvände till Chicago en liten hyped, tänkte flytta till Manhattan och handla full - tid för att leva jag bestämde mig för att handla mitt konto ännu mer aggressivt, öka min vinst och släppa mäklare delen av verksamheten, eftersom kunderna blev tidskrävande då skulle jag vara fri att bo någon annanstans. jag slog marknaderna hårt måndag på morgonen blev jag spikad för en snabb 450 lo ss nära det öppna, men jag bailed ut och gjorde 600 senare den dagen jag var ännu mer säker på att jag hade förlorat en förlorad dag till en vinnare. De närmaste två dagarna var alla vinnare jag var före 2100 vid onsdagens slut. Torsdag var annorlunda berättelse som jag inte insåg det då, men händelserna på den torsdagen var förskadade av vissa katastrofer som hade kommit till flera kunder och IB s av företaget. I våren var marknaderna för majs, vete och sojabönor det mest trafikerade som någonsin hade någonsin sett sedan de 88 marknaderna, åtminstone men den golvoperation som användes av vårt firma gjorde ett hemskt jobb att hantera översvämningen av order som vi skickade in på CBOT, och CME samt som ägare till vårt företag var besatta av att spara pengar På något sätt möjligt hyrde de vanligtvis det lägsta de kunde hitta, vilket ofta var det värsta de kunde hitta. Order som borde ha fyllts kom tillbaka och kunde inte beställas som vi trodde att de inte kunde rapporteras som fylldes på följande dag. Stopp blåses igenom av hundratals av dollar Kunder debiterade några hotade rättegångar en IB-handel genom oss gick i konkurs. Jag tänkte att jag kunde undvika galenskapen genom att stanna hos SP-erna, som inte hade stora problem fram till dess. Tja, problemstjänsten nådde SP, som bra På den torsdagen placerade jag en gränsorder för att sälja. Jag avbröt ordern en kort stund senare slutade jag titta på indexerna för ett tag - kornkunderna hållde mig upptagna. Marknadsåtgärd visade att SP-ordern inte skulle bli gjort - förutsatt att det var avbröts i tid av vår golvoperation Det var inte Försäljningsordern var för sent för att avbryta Det var dåligt nog Men på grund av inkompetens och okunnighet i både golv - och kontorsverksamheten rapporterades inte försäljningen till mig för nästan två timmar För att göra en lång historia kort var torsdagen en katastrof Jag var kort SP utan att veta det och marknaden rallade till nya höjder Nästa misstag var mina veteranhandlare vet vad jag menar en dag du förlorar perspektiv och handlar känslomässigt snarare än logiskt var jag upprörd över operationsfelet och istället för att komma ut omedelbart och rädda resten av mitt konto försökte jag byta ut det. Jag mätt ihop - sålde fler kontrakt Det roliga är att mitt system krävde var länge marknaden - men all logik och skäl gick ut genom fönstret att marknaden fortsatte högre Vid slutet blev mitt konto blåst ut Åtta månaders vinnande affärer förstördes av en eftermiddag av galenskap Jag har länge lämnat företaget och detaljhandelskunden företag Jag är nu inriktad på att handla marknaderna och perfekta mina metoder. Saker har förändrats på terminsmarknaderna Storleken på SP-kontraktet har skurits i hälften, och CME har äntligen introducerat en mini-SP, långvarig elektronisk handel och Internetorder har gjort precisionsdagstransaktionen mer genomförbar - mycket bättre än i de gamla dagarna av att ringa order Realtidskurser är nu tillgängliga via Internet, tillsammans med diagramgrafik Jag är tillbaka på dagen tradi ng slagfält Jag har raffinerat den metod jag använde sedan och det fungerar ännu bättre än tidigare. Stor företags offentlig sektor. BT Unified Trading. Förbättra kommunikation, samarbete och compliance. För över 30 år har BT tillhandahållit missionskritisk kommunikation till handeln golv Våra prisbelönta BT Netrix har varit på framkanten av röstkommunikation i över ett decennium och i dessa snabbt föränderliga tider erkänner BT att organisationer behöver mer flexibla och kostnadseffektiva lösningar som gör det möjligt för dem att komma in och ut ur marknader snabbare som möjliggör att hantera risker och överensstämma med ökad reglering mer effektivt och det gör att de kan fokusera på sina kunder och tillhandahålla differentierade tjänster för konkurrensfördelar. Vi tror starkt att sättet att göra det är att tillhandahålla intelligenta tjänster inom ett globalt finansnätverk som ansluter deltagarna på marknaderna och ger teknikgrunden för applikationerna och se rvices de använder för att interagera och göra affärer. BT Unified Trading gör det möjligt för personerna på marknaderna att interagera, samarbeta och handla över flera kanaler - inklusive röst-, video-, meddelandesystem och elektroniska handelskanaler säkert, kompatibelt och effektivare globalt. Service och support. Risk ska vara i karaktären av jobbet, inte dina IT-system. Traktorer idag är beroende av omedelbar global kommunikation Tekniken har blivit en kritisk del av varje organisation s dagliga system och processer Tid är pengar, vilket innebär nedetid är bara inte ett alternativ Varje sekund räknas Så medan du kanske tar en beräknad risk på en affär, kan du inte ha råd att spela på din kommunikationsinfrastruktur. BT Unified Trading gör att människor på marknaderna kan interagera, samarbeta och handla över röst, video, meddelanden och elektroniska handelskanaler effektivt, säkert, kompatibelt och globalt. Men vår globalt delade kunskap och kompetens gör att vi kan leverera kompletta lösningar i n någon form av handel golv miljö Så oavsett vilken teknik, plattformar och leverantörer du har på plats, vi ll kunna gå in och ta hand om allt ger dig en mindre viktig sak att oroa sig för. Med BT Unified Trading service och stödja dig få den grad av säkerhet du behöver för att hålla din verksamhet igång säkert och pålitligt Vi skyddar dina missionskritiska system på handelsgolv och bortom. Vi är här för att se till att utrustningen och systemen du bygger på är verkligen tillförlitliga och vi kan täckdesign, implementering och livslångt stöd Naturligtvis kan du hoppa in när som helst vi är mer än glada att ta hand om ledningen av ett system som redan har utformats och installerats och vår bredd och djup av erfarenhet innebär vi kan ta hand om nästan alla tredje parts hårdvara och kringutrustning. Ladda ner vår broschyr nedan för att få reda på mer eller kontakta din kontochef. Med BT får jag tillgång till ett helt team av experter, alla bakom stor projektledning Projektet t har varit riktigt bra. Helt från början var allt planerat i detalj - Harry Weber VD, Handelsservice och Telekommunikation NYSE Euronext. Förhållandet mellan BT och Totan Group går tillbaka många år BT förstår att hanteringen telefonsystemet är avgörande för vår verksamhet och det går extra för att säkerställa att vår verksamhet är både smidig och effektiv Vi överförde vårt privata trådljudnätverk till BT i sommar och övergången slutfördes utan problem inte bara oss men våra kunder är nöjda med den förbättrade servicen som BT erbjuder och vi litar på att BT fortsätter att tillhandahålla denna utmärkta servicekvalitet - Kiyomi Saito VD och koncernchef, Totan. BT sätter takten. Vi har över 30 års erfarenhet av att tillhandahålla nätverkscentrerade, missionskritiska tjänster för data, röst och värd för finanssektorn, inklusive banker, mäklare. Vi stöder det största säkra nätverksföretaget i världen O ne i tre handlare världen över använder en BT-turret som är mer än 68 000 handlare i över 800 handelsföretag över 60 länder. Våra lösningar täcker hela handelscykeln och utbudet av handelsstrategier. Denna unika förmåga innebär att du kan fokusera på dina kunder och tillhandahålla differentierade tjänster för att få en konkurrensfördel. Kopplat golv 2 Lanserar ny produktmarknadsplats, men bara för kosmetika. Killing Floor 2 lägger till ett nytt spelbutik och objektsystem i spelet, men allt som erhålls genom någon av dessa kommer att vara begränsat till kosmetiska ändras endast. Trading Floor, som det kallas, kommer att sälja nya vapenskinn, kläder och outfitskinn. Dessa kommer att säljas för riktiga pengar, medan många men inte alla artiklar kommer också att delas ut gratis genom ett fall i spelet system som låter påminner om Team Fortress 2 s. TF2-jämförelserna gäller även andra aspekter av detta system. Du kommer att kunna tjäna matkasser och ritningar som kan låsas upp för att tjäna ny hud varianter och vapenskinn med köp av en nyckel Det finns olika nivåer av sällsynthet möjligt, med endast den högsta nivån som finns tillgänglig genom lådor och ritningar Vapen får ett extra lager av sällsynthet i form av slitage som de kommer att sträcka sig från mint till stridsskrädd, inte till skillnad från TF2-vapnen som släpptes som en del av Gun Mettle-uppdateringen. Tripwire insisterar på att allt detta är rent kosmetiskt, du vann inte att köpa förbättrade versioner av befintliga vapen eller något av den sorten. Denna tillvägagångssätt är en del av anledningen Payday 2 har nyligen dragit ihåg av sina spelare. Som med föremål i några andra Steam-spel som - du gissade det - TF2, kan de flesta av dessa föremål handlas med andra eller säljs på marknaden. Du är också fri att ignorera Allt detta, men om du inte bryr dig om att använda objekten, skickar du dig gratis pengar genom att inte åtminstone sälja de saker du tjänar gratis genom att spela. I en FAQ Tripwire sägs att det inte har några planer på att konvertera Killing Floor 2 in i en fri-till - spela spel eller att avbryta support för mods Det läggs till att det planerar att fortsätta att erbjuda gratis innehåll i flera år, precis som vi gjorde för att döda våning 1 som inkluderar att lägga till nya klasser, kartor och fiender. älskling som genereras av dessa objekt kommer att delas med innehållet skapare när det gäller objekt som är utformade av medlemmar i samhället och går till att skapa nytt gratis innehåll, händelser och vad som helst annat vi kan drömma för dig. För att detta tillägg kommer när spelet fortfarande är i tidigt tillträde, så kan Tripwire säger: Vi ser Trading Floor som en funktion som behöver iteration precis som resten av funktionerna i spelet Early Access är den perfekta platsen för att iterera på Trading Floor-funktionen med community. Some mer potentiellt kontroversiella tillägg skulle kunna komma i framtiden , som Tripwire säger att det kommer att lyssna på fan feedback om huruvida att erbjuda stat eller erfarenhet ökar. Det avslöjar också att det finns potential för nya vapen som ska läggas till med ny gameplay, men att dessa kommer att bli sh ared med alla spelare på en server, vilket betyder att du alltid har tillgång till samma vapen som alla du spelar med.

No comments:

Post a Comment